måndag 28 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Då jag alldeles just fått hem nya hjärtdies från Nellie Snellen tänkte jag att jag skulle göra en hjärtask till dottern i alla hjärtansdagspresent (långt ord här!) Lite pilligt att få till formen på asken tyckte jag, men passformen blev tillslut ok. L älskar ju rosa och turkos och hjärtan med, så för att slå två flugor i en smäll gjorde jag den också med tanke på Scraplagrets månadstävling. Lilla hjärtat fick sin ask tillslut, nästan två veckor efter alla hjärtansdag då jag var tvungen att vänta på att innehållet skulle bli klart också, men hon blev nöjd och glad.
Sonen fick ett betydligt "tråkigare" paket; 2 par kalsonger och en liten bok, fast jag tror ändå inte att han skulle ha uppskattat ett halsband...?




Inuti låg ett halsband som jag gjort i glasfusing, jag har ett liknande själv som L
länge tyckt varit så fint. Puss och kram! <3


1 kommentar: