söndag 20 december 2015

Ett sista julkort...?

Jag har knåpat ihop ytterligare ett julkort. Ännu ett ramkort, de är verkligen effektfulla tycker jag! . Motivet är två stämplar från Magnolia som jag har maskat ihop. Glada färger tycker jag passar till barnfamiljen :)  Nu tror jag det är slut på julkorten för i år, men man vet ju aldrig, kanske dyker det upp något fler.
Grandie från Tim Holtz, papper från Echo Park, samt lite restbitar till paketen. Lite bling och glitter!
 
Tyvärr blir färgerna inte riktigt rättvisa, men jag skyller på årstiden.
 
Med detta kort deltar jag i:
Simply Magnolia - Anything goes
Time for Magnolia challenge - #113 CAS or Fully Loaded
Boutique Magnolia - #32 Christmas
All about Magnolia - #9 All about christmas
 
Tack för titten! :)
Thanks for looking! :)
 

2 kommentarer:

  1. Catherine, this design is so adorably cute! You have coloured Tilda & Edwin beautifully & I love how you have set the scene with the Christmas tree & the decorations. I love it :) Thanks so much for sharing.

    Btw, I have some blog candy if you are interested :)
    I hope you have a happy & safe Christmas.

    Hugz, Lisa
    http://www.dreamtimecraftsupplies.com.au
    http://blog.dreamtimecraftsupplies.com.au

    SvaraRadera

  2. Dear Katarina, what a stunning and gorgeous card thank you so much for joining our Time for Magnolia Challenge and good luck! Hope to see you next time again! Warm hugs,Marga

    SvaraRadera