tisdag 15 november 2016

Julkort

Dags för ny utmaning hos Paradise of Stamps och denna gång har jag gjort ett julkort med plats för en liten present eller godis. Själva modellen på kortet tror jag att jag sett i en gammal Ett Trykk.
Papperet med snöflingor är gammalt, märke minns jag ej. Stämpeln är färglagd med distresser och en hel del Wink of Stella, men glittret syns nog inte så väl på bilderna. Lite Frantage, Krackeleringsfärg och Stickles är ju givna. Dies från Magnolia och Tim Holtz.
Lite närbilder.
Så här ser insidan ut. Det blå papperet (faktiskt är det 2 papper i något olika nyanser) är ett gammalt papper från Chatterbox. Längst till vänster finns plats för en personlig hälsning.

Jag deltar i:

 
Tack för titten! :)
Thanks for looking! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar