söndag 15 januari 2017

Grattiskort

Ett grattiskort i turkost, rosa och guldiga toner kommer här.
Månadens tema hos Paradise of Stamps är "Anything goes".
Vinnaren får erbjudande om att vara nästa gästdesigner, än finns tid kvar att vara med!
 
Stämplarna kommer från Altenew och är riktigt fina tycker jag. Svårt att få till rosorna dock tycker jag, men övning ger färdighet sägs det.
Jag har inte så många stämpeldynor från samma märke, här har jag kört en mix av Versa color, Altenew och Distress Ink pads. Runt om motivet har jag skuggat med en Distress Marker; Weathered wood. Jag har också målat med Wink of Stella lite här och var och så lagt till stickles i olika färger och liquid pearls i guld och rosa.

 Grattisdien kommer från Gummiapan. Även denna har fått lite Wink of Stella på sig. Hjärtcharmen var ursprungligen silverfärgad, men har fått vit akrylfärg som bas och sedan lite guldvax på sig.
 

Kanske syns lite av allt glitter bättre här :)

Jag deltar också i Kort o Manias utmaning "Alt er lov"
 
Tack för titten! :)
 


1 kommentar:

  1. Så fargerikt og lekkert kort :-)
    Et kort til å bli glad av.
    Heldig den som får dette :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen "Alt er lov"
    hos Kort`O`Mania. Lykke til !!

    Klem, Astrid DT

    SvaraRadera